Rzeczywistość wirtualna z perspektywy polskich deweloperów gier

Cykl „Piractwo w Polsce”
4 lipca 2017
Niebezpieczne dzieła sztuki
4 lipca 2017

Rzeczywistość wirtualna z perspektywy polskich deweloperów gier

Efekt podpytania znajomych z growej branży, czyli co z tą VR… „Czekamy na pierwszy hit” i Wciągaj gry nosem (Poczuj spalone gumy z Need for Speeda i zgniłe zwłoki z Wiedźmina): Wirtualna rzeczywistość budzi coraz większe emocje. Nie możemy się doczekać, gdy stanie się na tyle dostępna, by każdy mógł jej posmakować. Zdajemy sobie sprawę z jej ogromnego potencjału, ale przecież VR może także obrócić nasz świat do góry nogami. Zmienić sposób, w jaki się uczymy. Jak poznajemy świat. Jak wchodzimy w interakcje z innymi ludźmi. Wreszcie: jak gramy… Człowiek ma pięć zmysłów. W grach najczęściej korzystamy ze wzroku i ze słuchu. Co z pozostałymi?

Tomasz Kreczmar
Tomasz Kreczmar
Tomek Kreczmar: Organizator, dziennikarz, publicysta, manager, tłumacz, miłośnik gier, technologii i ruchomych obrazów.